Akut Insikt

fredag, mars 09, 2007

Jag såg Sigge Eklund på teven häromdan. Han är tydligen bloggkung (även om han då inte ville veta av att det fanns några kungar eller prinsar i bloggvärlden). Jag önskar att jag aldrig sett honom på teven.

Anledning:
Jag gillar verkligen det han skriver och det han gör/gjort i bloggvärlden. Men make till tråkig och intetsägande, politiskt korrekt och undanglidande framträdande får man leta efter. Dessutom (till hans försvar måste nämnas att de två reportrarna var oerhört dåligt pålästa) var han ganska mästrande. På ett, för mig, obehagligt sätt.

Inte vet jag, han kanske inte alls är så i "verkligheten" men för mig är detta korta inslag min verklighet av honom och jag önskar att min verklighet av honom, precis som tidigare, bestod av det han skriver.

Irreversible.

1 Comments:

  • OK för att guilt by assiciation inte funkar, och jag tycker att likheterna mellan dem förefaller vara väldigt små, men eftersom jag träffade hans bror Fredrik under att par års tid vet jag att berätta att Fredrik är en riktigt jävla jobbig typ. Alltså verkligen inge kul alls.

    By Anonymous Anonym, at 12:33 fm  

Skicka en kommentar

<< Home