Akut Insikt

söndag, februari 25, 2007

Jag begriper mig inte på er damer. Helg med Sofia då hon underströk faktumet att hon tydligen inte kan/vill satsa på detta. Typ. Kommer hem och då är hon verkligen söt på msn, i stil med att det blev så tomt utan mig och att det var jättretråkigt att vinka av mig vid tåget och att hon trivs med mig osv osv. (Hon är verkligen inte en sån som säger det bara för hon känner att hon måste eller för att vara snäll mot mig).

Jaja. Det får väl bli vad det blir. Tips?

5 Comments:

  • ehhh?? fråga?

    By Blogger felicia, at 10:19 em  

  • Vad fan är det frågan om?????
    Det är frågan.

    By Blogger Akut Insikt, at 11:47 em  

  • Lever du by the way?

    By Blogger Akut Insikt, at 11:47 em  

  • Alive'n kicking...

    Du ska ju självfallet fråga RAKT UT vad hon vill, herre jösses... Frågar man inte får man såna där diskreta hintar som ingen fattar (men alla som säger dom tror att det är jättetydligt, yeah right liksom..)
    Exempel på fråga; du Sofia, är vi ihop eller knullar vi bara för skojs skull?
    Nåt sånt, annars kommer du ha huvudbry hela våren, och hon tror säkert dessutom att du fattar precis hur hon vill ha det, för hon är ju "så" tydlig...

    By Blogger felicia, at 1:01 em  

  • Visst är det väl så... men jag är väl rädd för att svaret skall bli att vi knullar bara för skojs skull. Jag behöver inte någon att knulla för skojs skull.

    Jag röstar nog på huvudbry ändå.

    By Blogger Akut Insikt, at 2:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home