Akut Insikt

måndag, februari 12, 2007

Jag har för mig att jag skrev något liknande förra året. Vi har hört 16 av de 32 bästa melodifestivalbidragen av tyyysentals inskickade bidrag. Det bara kan inte stämma. Det bara kan INTE stämma. Det bara KAN inte stämma. Sverige är världens tredje största musikexportör efter USA och UK. Det är nåt fishy med Christer Björkman. Det är något jävligt fishy med honom.

Oavsett. Jag tycker de gott kunde ta ut 40 bidrag istället. Lördagssändningarna blir lite tunna med bara åtta bidrag per kväll. Fast det är klart... med två ÄNNU sämre bidrag till blir ju inte "galan" bättre precis. Men det kan bara inte stämma.

Det verkar som jag kan lägga ner letandet efter ny flicka för närvarande. Gullig 24-åring med världens vackraste hår får ha ensamrätten till mig tills vidare.