Akut Insikt

måndag, februari 05, 2007

Här har ni, era gamar!

Okej. Hur gick det då? Det är kanske lite tidigt att svara på. Vargarna får gå hungriga än en tid verkar det som. Gillade jag henne då? Mja. Jag tror det. Jag tror att jag hade gillat henne ganska mycket om hon hade varit lite mer tydlig i vad hon tyckte om detta...

Dealen var typ att vi skulle kolla lite på Prison Break, dricka lite vin, käka ost och kex och ligga sked. Fredag till lördag sen åker AI hem till sitt. Så förlöpte kvällen också i stora drag (förutom att hennes DVD var paj så det inte blev något Prison Break, och att skedliggandet blev något mer intensivt). Dagen efter åkte jag hem och meddelade att hon naturligtvis fick komma över samma kväll om hon hade lust (=perfekt läga att smita om hon nu hade velat göra det) och det verar det som hon hade. Så lördagen blev väl som fredagen fast med fungerande DVD och mer skedliggande av samma kaliber. Okej... fortfarande liiite sval sådär emellan skedliggandet och svårt att veta vad hon vill med det hela. Dessutom stannade hon till typ 19.30 på söndagen och med tanke på att hon har en bra bit hem och att det var jobb tidigt i dag så kan man inte se på saken på annat sätt än att det är ganska länge ändå. Jag menar... hade det inte varit trevligt så hade i alla fall jaag pysit bra mycket tidigare om det hade varit tvärtom.

Jag blir inte klok på detta! Någon som kan gissa om vi gillar varandra eller om verksamheten skall läggas ner direkt. Vem bör kontakta vem och när skall den som inte skall kontakta den andra kontakta den andra om den som skall kontakta den andra inte har kontaktat den andra?

Fan... jag är rätt ovan med såna här vet-inte-lägen... brukar oftast alltid veta vad jag vill...