Akut Insikt

fredag, januari 12, 2007

Patrick Ekwall är en idiot.

Jag har just fyllt trettio och håller på att förvandlas till tjej. Inte på det sättet att alla av det motsatta könet jagar en när man visar sig ute på lokal utan rent emotionellt. Tittar på Let´s dance och tycker det är så fint så fint med de vackra paren. Tittade på Little miss Sunshine förra helgen och grät av skratt på slutet. Tittar på Dr.Phil och gråter över alla hypertragiska trasiga människor. Har blivit ofantligt kräsen vad det gäller det motsatta könet.

Patrick Ekwall är en idiot.

Det gläder mig att djävulen är bortplockad från programmet.

Jag har funderat både en och fjorton gånger över att go public med mig själv i bloggen, med bild och hela faderittan. Jag kommer nog att göra det. Problemet är att jag då måste gå tillbaka och rensa bort opassande inlägg där mina bekanta kan känna igen sig och bli stötta. Ett jobb som är mer än motbjudande. För att inte tala om undersåtarna på jobbet. För att inte tala om frun. För att inte tala om exet.

Patrick Ekwall är en idiot.

3 Comments:

  • Haha! Grattis på 30-årsdagen då, i efterskott!

    Vilket jobb att gå igenom hela bloggen. Låter kämpigt, men det kan det ju kanske behövas om man har saker man inte vill att andra ska få reda på? Det blir i alla fall ett slitgöra som SKA göras under alkoholförtärande. Jag ser helt enkelt inte hur man annars skulle orka med att gå igenom allt man skrivit under åren.

    Lycka till!

    Och ja, Patrick Ekwall är en idiot!

    By Blogger Kommissarie Akut, at 12:27 fm  

  • Vad tycker du om Ekwall då?

    By Blogger bengt, at 8:17 fm  

  • Tack AÅ. Japp, ett mycket jobbigt jobb, som jag inte alls haar lust med just nu.

    Bengt: Ekwallare rent generellt har jaag inget emot.

    By Blogger Akut Insikt, at 3:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home