Akut Insikt

tisdag, december 05, 2006

Cum shot

En sak slog mig bara sådär. Sannolikt har jag fel eftersom jag inte ens har en aning om vad det handlar om.

Men man har ju hört talas om att man (en man) kan drabbas av "långsamma spermier". Av naturliga skäl drar jag då slutsatsen att ens spermier är långsamma.

Vilken egentlig betydelse kan det ha? Det är väl skitsamma om de är snabba eller långsamma, den som kommer först fram vinner, om det tagit lite tid eller gått snabbt har ju ingen betydelse.

Kanske är de så långsamma att de aldrig kommer fram, men det borde i sånt fall diskvalificera Olle Wallers svar på frågan gällande saken...

Kategoriseras under "saker jag inte helt begriper mig på"

6 Comments:

  • alltså, jag vet inte heller men jag tänker att det kanske har att göra med att de är långsamma och hinner dö innan de når mål, typ. för om de inte sprattlar sådär som de gör på teve(man har ju sett ett och annat, serru) så orkar de ju inte ta sig upp och till ägget och då dör de.

    Men eftersom det bekymrar dig så så kanske du ska slå upp det?

    By Blogger vandrarvild, at 11:05 em  

  • Jag är inte ett dugg bekymrad... tycker bara det är konstigt... men det är väl som du säger, att de dör på vägen och att det är det som är problemet.

    Det som bekymrar mig är att jag till att börja med inte ens har någon att skaffa barn med så för min del så skulle det inte spela så stor roll om de mina var snabba som attan eller lama.

    By Blogger Akut Insikt, at 11:34 fm  

  • En annan sak som slog mig är ju det att varje gång man runkar begår man massmord. Undrar hur många liv man bara låtit gå till "spillo" bara för att man själv skulle ha en stunds nöje? Gud lär fan inte vara glad när man ska upp mot honom en dag.

    By Blogger Kommissarie Akut, at 3:00 fm  

  • Det är väl lika illa när man knullar... det blir ju bara ett enda barn av alla miljarder potentiella sperms.

    By Blogger Akut Insikt, at 2:42 em  

  • så spermier är redan från början kamikaze-piloter i det hela, så runk eller knull utan fertilare resultat kvittar nog gudarna lika skulle jag tro

    By Blogger vandrarvild, at 11:46 fm  

  • Massmord kan det väl knappast vara. Det är ju bara den som skulle kommit först som blir blåst

    By Anonymous Anonym, at 9:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home