Akut Insikt

måndag, november 27, 2006

Jag gör noteringar i mobilen över vilka ämnen jag skall skriva om här i bloggen. Jag har för närvarande massor med ämnen noterade men kommer mig inte för att ta itu med något av dem. Jag vet inte ens varför.

Var i Bandhagen på partaj i lördags, in till stan för att bli nekad att komma in på grund av fylla. Gick till ett annat ställe, som uppenbarligen inte hade några sådana restriktioner. Träffade en gammal klaskompis som är programledare på teve.

På tal om programledare i teve så har jag varit tillsammans med en av nyhetsuppläsarna på "Update" på trean. Eller tillsammans med är väl att ta i. Otrogen mot min dåvarande flickvän med skulle man väl kunna säga. En enkel [läs feg] väg ur ett förhållande jag inte fann någon ände på. Jag är inte så feg längre. För övrigt var hon inte nyhetsuppläsare på Update vid tillfället heller utan det är ett senare påhitt. Jag gillade henne.