Akut Insikt

tisdag, februari 13, 2007

"Gullig 24-åring med världens vackraste hår" verkar vara lite off nu när jag just bestämt att she´s the shit just nu... och som på en given signal så verkar "tjej som jag betuttat mig i per telefon" uppfattat mitt ointresse (pga hennes, från min horisont, ointresse) som lockande, vilket resulterat i att hon åkt hit ikväll för att jag-vet-inte-vad... men ointresset var i alla fall utbytt mot ett ganska trevligt intresse vilket lämnar mig som ett enda stort frågetecken.

Jag måste ju välja. Det skulle lätt kunna funka med båda (inte samtidigt så klart) som jag ser det, om bara någon av dem kunde upprätthålla någon som helst konsekvent intresse. Så det får bli den springande punkten. Jag tycker jag visat med all önskvärd tydlighet var jag står vilket gör att den första som kan visa detsamma "vinner".

Jag vill ju bara ha någon som vill ha mig tillbaka, jag vill inte ha det på det här viset... jag blir helt uppåt väggarna konfys av detta här. Dåligt samvete och skrotad självkänsla ingår i priset. Fan ta er! är jag en dålig människa? Det kanske jag är, men jag varken vill eller tänker ta på mig det odelade ansvaret för den här bizarra situationen! Hjälp mig någon!

4 Comments:

  • Haha! Gör ett försök, kan ju inte skada i alla fall. Vad skulle kunna hända? Du blir singel igen... och det vet du ju redan hur det är. :)

    (Detta är Kommissarien) Har nytt namn eftersom jag bytt blogg.

    By Anonymous Anonym, at 1:07 fm  

  • Gör ett försök med vad?? Hej Mr ruffstuff!

    By Blogger Akut Insikt, at 8:33 fm  

  • Haha, med båda såklart!

    By Anonymous Anonym, at 5:43 em  

  • Du är ond, mister!

    By Blogger Akut Insikt, at 8:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home