Akut Insikt

tisdag, mars 13, 2007

Jag har nu köpt den svarta kostymen. Begravningen är i morgon.

Det här med melodifestival känns plötsligt väldigt passé. Men i alla fall. Jävla folk. Ni skulle ha skickat Måns. Men jag ansåg ju att BWO skulle ha åkt i fjor och det gick ju bra med Carola också.

I alla fall placerade svenska folket (och ett antal piss-juryer som enbart finns för att Christer "Stasi" Björkman vill att det skall verka lite mer spännande än det är) samma tre bidrag i topp som jag. De två jumbosarna var vi också överens om. Jag kan inte låta bli att tycka att det här är lite komiskt. Eller det är mer obegripligt än komiskt.

Positivt var att Sarah Dawn Finer var balladvinnare. Kul för en väldigt duktig sångerska. Att Marie Lindberg slår Sonja (i och för sig med endast 8 poäng) måste vaara nåt fel. Jag beskyller tidigare nämnda jurygrupper.

I alla fall. Har känt mig ganska låg ett par dar. Jag vill ha en tjej som jag vill ha som vill ha mig. Nu. Jag är inte så kräsen. Hon får gärna vara mörkhårig, smart, smal, snygg och kåt.

3 Comments:

  • om man är mörkhårig, smart, överkåt och djävligt rolig, kompenserar det att man inte är trådsmal(och har stora bröst)?....

    nåväl, en mörk kostym är bra, hoppas det inte är under allt för tråkiga omständigheter den ska bäras

    By Blogger felicia, at 11:38 em  

  • Trådsmal är inget krav. Absolut inte. Men fet går bort. Nu låter jag kanske fördomsfull, men jag tänder inte på det helt enkelt.

    Jag har även fått revidera det där med bröst. Storleken har mindre betydelse, bara de är fina så är det fine för mig.

    By Blogger Akut Insikt, at 3:57 em  

  • hahaha!! bra att veta....

    på tal om annat så hyser jag egentligen aversioner mot att visa mitt sanna jag så att säga men även gamla hundar kan lära sig att sitta (lagomt kryptiskt..)

    By Blogger felicia, at 10:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home