Akut Insikt

fredag, februari 24, 2006

Dags för summering

Här kan ni läsa hela det jag skrev inför OS. Här kommer resultatet:
http://akutinsikt.blogspot.com/2006/02/s-kommer-hr-lite-sport.html
http://akutinsikt.blogspot.com/2006/02/funderade-ver-om-jag-skulle-kolla-mot.html

Björn Lind (idiotsäkert guld) - Rätt

"Utöver det tror jag att det kan bli någon halvöverraskande medalj. Exempelvis från någon av de andra utförsdamerna eller utförsherrarna, eller någon av sprintisarna." - Ganska rätt (guld för båda stafettlagen och brons till Anna Ottosson)

"Peja eller tanterna kan väl kanske ta en peng i curlig förstås." - Rätt

"Skidskyttet och Olofsson kan ni glömma. Hon blir inte bland de 10 främsta." - Fel (blev ett silver på fyra försök)

"Anja tar ett guld (storslalom, trots att Kostelic´s far sätter andra åket) och en medalj till, jag gissar super G" - halvrätt. Hon tog guld i slalom och två brons (kombination och störtlopp)

"Hocketjejerna - Brons (med riktig astur tar de USA i semin och får ett silver)" - Rätt

Kvar är: "En medalj jag verkligen verkligen vill ha men inte kommer att få är hockelandslaget." ... och det är bara guld som räknas.

Sen missade jag ett par medaljer (Fredrikssons silver bland annat) men men... jaja. god natt

1 Comments:

  • Ah!
    Men det är ju du!
    Funkar jobbradion fint fortfarande?

    By Blogger eline, at 12:13 fm  

Skicka en kommentar

<< Home