Akut Insikt

fredag, februari 17, 2006

Brain malfunction idag. Total meltdown. Håll därför till gog med följande jag stulit från Deepo.

KLÄDER1. vad använder du just nu för jacka?

2. vad använder du just nu för skor? Har snöat in lite på skejtarskor, just nu från Circa.
3. favoritfärg på kläder? Skulle nog säga blått. Blått.
4. favoritmaterial på kläder? Inte så noga bara det är snyggt. Hellre snyggt och obekvämt än bekvämt och fult. Har dock en väldigt ful bekväm fleece som används ibland när jag inte syns.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Skulle behöva köpa kläder för otroligt pengar för att dämpa mina behöv just nu. Svaret är alltså allt.
6. favoritaffärer? Blir mycke MQ. Varför? Ligger nära. Lat är jag också.
7. favoritmärke? -

GREJERvad har du för:
1. plånbok? Liten lädersak i kreditkortsstorlek som rymmer... kreditkort. Mynt vet jag inte vad det är.
2. smycken? Nope.
3. solglasögon? Inte ofta nu för tiden.
4. nagellack? Inte det heller, undrar om det här testet verkligen är för män... hmmm.
5. mp3? använder mobilen, se nedan.
6. mobil? W800i med bra extraminne.

BLANDAT
1. var har du i din:
a) jackficka just nu? *kollar* Kreditkortskvitto, ett gammalt boardingpass, visitkort, ett recept på vit chokladmoussetårta, nåt stämpelkort för wayne´s coffee, näsduk och mobil.
b) handväska eller liknande just nu? har ingen eller liknande.
3. vilken sorts lipsyl använder du? Carmex. Fullständigt fenomenalt från USA (vet ej om det säljs här, om det gör det så säg till mig för sjutton gubbar)
4. vad tror du på? Power of the mind.
5. vad köpte du senast? En Mcflurry på donkan.
6. har du nåt husdjur? En s.k. hund
7. vad bor du i? Lägenhet.

Dags för helg, fylla och melodifestival. Ses på måndag. Puss puss.