Akut Insikt

onsdag, augusti 16, 2006

Jag har älskat Lisa Miskovsky länge nog nu. Hennes Mary gillar jag för att jag älskar henne... eller för att det är en bra låt. Jag vet inte. Men det är på tiden att du (Lisa) kommer förbi mig så det händer nåt någongång. På minussidan har hon att hon vid skivsläppet 2001 ändrade låttexten på "what if a plane crashed down" till "what if my life crashed down".


Mange Schmidt måste krönas till nödri... nej de sopiga rimmens könig.
Jag vaknar upp, aaah
Solen skiner igen dags för mig att gitta från lägenheten,

Men först alltid en dusch, inte lukta usch, stå högt i kurs, för det är glassiiiiiiiigt

Senare men ändå samma daaa

Lyckade jag äntligen få taag
I numret till den där tjejen du vet
Jag ringde direkt
Jag är inte diskret

Jag sa: ska vi hitta på nånting

Tillsammans
Kanske göra ingenting
Kanske hänga bara du och ja

Jag tar med mig rosor och en ask chokla

2 Comments:

  • Han är så kass att jag nästan blir lite arg faktiskt.

    By Anonymous Anonym, at 11:15 fm  

  • Haha, med all rätt Erika. Med all rätt. Ändå spelas den hela tiden. Suck.

    By Blogger Akut Insikt, at 10:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home