Akut Insikt

söndag, augusti 13, 2006

ÄNTLIGEN!

Välkommen tillbaka Akut Insikt. Tack tack. Å bock.

Riktigt solbränd har jag blivit dessutom efter min extremt finfina solsoliga semester på El Grande Gotlandia. Faktum är att det faktiskt inte hänt särskilt mycket under de två veckor jag haft semester, men det är väl själva poängen med semester antar jag. Tog inte något åttonde guld i den kvasisport jag listade i hundralistan, dock ett "hedrande" silver. Hedrande my ass. Vinst är det enda som räknas.

Bilden nedan är J-dog som leker bonde. Bilden är tagen idag (jaja, vet att klockan är över tolv, så igår då).

Innan jag skriver ett redigt inlägg skall vi klargöra lite saker. Frun är inte du Miss Pessi. Därav dina frågande kommentarer. Gissar jag. Du dök ju för bövelen inte ens upp på bröllopet!! Eller menade du nåt annat?

Morelli... I am all ears.

Och så klart... välkommen tillbaka till er också!!

2 Comments:

  • Hahahaha.... vännen... Jag VET att jag inte är frun... herregud, är ju inte ens gift!!

    Mina kommentarer... mina frågor... kom utav att jag försökte vara lustig.... när du skrev Glöm mig inte!!
    Jag gick längre... glömde Bowling också.... !

    Nåväl, jag vet jag missade bröllopet! Där får jag stå mitt kast..... men välkommen hem!
    Och.... pssst... mina ögon är aldrig onda!! ;-D

    Tjing!

    By Anonymous Anonym, at 4:30 fm  

  • Mhm, ja jag blev mest bara snurrig... Men puss till dig iaf.

    By Blogger Akut Insikt, at 12:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home