Akut Insikt

fredag, juli 28, 2006

Av anledningar jag inte tänker gå in på skall jag svara på den här "enkäten" som någon envisats med att kalla fredagsfyra. Min gissning är att det beror på att det är fyra frågor och att man skall göra den på en fredag. Smart va!

1) Varje stad verkar ha en egen festival/karneval på sommaren. Vad heter festivalen som du har närmast där du bor?
Jag antar att det är Pridefestivalen. Tyvärr har jag aldrig varit på den eftersom jag hittills alltid haft semester då och hittills har min semester varit förlagd på gotland.

2) Brukar du gå på festivaler och i så fall med vem?
Jag brukar inte gå på festivaler. Har varit på Arvikafestivalen en gång. Vi var inte så rockiga dock eftersom vi inte bodde på campingen utan hemma hos kompisens morsa.

3) Vad föredrar du: Att bada i havet, i en sjö eller inte alls?
Havet så klart. En sjöman älskar havets våg. Glöm aldrig det ;o)

4) Spelar du kubb?
Jag spelar kubb. Jag kan dessutom garantera att ingen av er som läser detta slår mig i kubb. Sannolikt skulle det ens inte bli jämnt om vi spelade. Och Cree, du kniper.

3 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home