Akut Insikt

torsdag, juli 27, 2006

Och svaret blev...

"Hej. Nej, jag vill inte tillbaka till det som var. Jag ville bara säga att jag saknar dig otroligt mkt, och att om du skulle känna att det var värt det så skulle iaf jag vilja testa att börja om. Men jag vet ju vad du tycker om sånt. Vill inte ha nåt svar på detta. Behövde bara säga det så jag slipper ångra mig resten av livet."

Resten av livet? Det lät dramatsikt. Det jävliga är att jag ärligt och verkligen önskar henne allt gott, och så har hon inbillat sig att jag ingår i hennes lycka helt plötsligt.

Men men. Lagda kort ligger.

6 Comments:

  • Åh. Hon behövde ett avslut, tror jag. Ett definitivt svar på att det inte kommer bli något. Jag känner igen det, jag har varit i hennes sits. Det hjälper med ett rakt svar, vilket du gav.

    By Anonymous Anonym, at 1:32 em  

  • Nope. Hon är ute efter "mig" (läs min lägenhet, mina pengar, min hund och mina vänner. Ett liv lite mindre torftigt än vad hennes visade sig vara.)

    Usch vad elakt sagt. Men jag tror ärligt det.

    By Blogger Akut Insikt, at 5:17 em  

  • Jag känner ju inte henne (och är knappast psykolog) men jag läser hennes sms såhär: "jag vill inte ha det som var, men jag saknar någon och skulle du känna att det var värt att ändra dej så vill jag ha dej tillbaka, men eftersom jag vet att du inte vill ändra dej så va tyst!"

    Lite lagom.. barnsligt? ;)

    By Anonymous Anonym, at 5:33 em  

  • Då är jag tust som jag hade tänkt då. Tror du hon har lust att kolla till min lägenhet på min semester ändå ;o)

    By Blogger Akut Insikt, at 6:06 em  

  • eller så vill hon bara lägga över det på dig så att det är ditt "fel" att ni inte ses...

    By Blogger Antira, at 6:13 em  

  • Haha, det är helt helt omöjligt att få detta till mitt fel. Verkligen omöjligt.

    By Blogger Akut Insikt, at 6:32 em  

Skicka en kommentar

<< Home