Akut Insikt

söndag, juli 23, 2006

Road trip.

I helgen har jag varit på en liten road trip med exets brorsa och hans tjej. Vi for ner till småland och hälsade på nån polare till honom. Badade och solade och drack öl då förstås. Tog den här bilden på en Jet-station. Jag älskar sånt här. Någon har verkligen lagt ner tid (fan vet) men i alla fall pengar på att trycka upp dessa reklampelare för att sedan sätta upp dom över hela sverige. Det heter väl "Fler mil för pengarna"!

Exet ringde mig idag och "saknade" mig. För att inte vara elak sa jag att jag saknade henne lite, vilket var lögn. Jag saknar frun (sorry Chris). För övrigt så tycker jag att jag gjort VÄLDIGT klart för henne att det aldrig blir vi igen, varför jag tycker hon kan ge fan i att fiska.

Nästa bild är tagen från mobilen ut genom sidofönstret på bilen i 150 knyck. Impressive eller hur!