Akut Insikt

onsdag, juli 19, 2006

Drömtyderskan.

Jag fick en så superb tolkning av min dröm av Vandrar Vild att jag måste lägga ut den.

"haha, vilken jävla dröm! Halsen står för val/vilja, självförverkligande, beroende, förmågan att fatta beslut. Polisskolan betyder det som du tycker att poliser står för(ordning eller tycker du att de är "korrumperade"?), en slags bas/start för det.Duschen står för rening, en slags klarhet i polisskolefrågan. mamman som du påstods ha snackat skit om handlar om ngt du känner dig aningens orättvist behandlat av, även det ngt basalt(maman är ju den som födde honom) och de sköt dig och du var död och hittades/föddes igen efter ett tag och där ska din sambo/kärlek på maskerad - hon visste att du blivit felbehandlad men brydde sig inte utan fortsatte iväg till sin markerad. Maskeraden är ju så symbolisk att den borde ju du kunna tyda själv. Tyckte du att hon låtsades vara ngn annan där, under tiden för drömmen?

och jo, man kan dö i drömmen, jag har dött flera gånger i mina drömmar. det handlar bara om en mental nystart :)"

Tjusigt! Eller hur!