Akut Insikt

onsdag, juli 12, 2006

På'na igen bara

Linda Rosing har blivit mobbad på nätet...

Jag är skyldig. Guilty as charged.

Men för att svara på hennes frågor: "Det är fegt att skriva på nätet. Har de inget eget liv?"
Svar: Nej.

"Det står att mina bröst är större än min hjärna"
Svar: Du tycker alltså att du har större hjärna än du har bröst? [klassikern att besvara en fråga med en motfråga]

Hon avslutar med att inte låta mobbarna vinna. Nähä. Vinna? Vad då? Vad är det för match som skall vinnas? Hur vinner mobbarna? Hur vinner Linda? vilka är kriterierna? Att "vi" på internet bara skriver snälla saker?

Mitt tips: Uppför dig som folk så skall jag skriva snälla saker.

6 Comments:

  • Fan, hon har ju vunnit, eller...?

    Jag trodde hela hennes monkeyass uppförande var just för ATT folk skulle skriva om henne?

    By Anonymous Anonym, at 3:09 em  

  • När Fadde är arbetslös och Lindas bok säljer som en 80-årig prostituerad ute i öknen, så antar jag väl att hon ska göra ett försök på att anmäla halva Sverige för att få pengar till sina läppinjektioner ett par gånger om året.

    Har hon redan fått sparken från sitt jobb som chef eller vad det var? Sitta hemma och snoka på nätet efter saker som sägs om en själv hela dagarna kan man väl knappast göra om man är chef?

    Men Linda är ju Linda också. Hon gör säkert andra saker på jobbet för de manliga arbetarna så att hon får hela veckorna lediga och kan sitta framför datorn och surfa.

    By Blogger Kommissarie Akut, at 1:41 fm  

  • Jävlar. Nu lär Linda stämma mig på 50 spänn eller nåt. Jag tänkte fan inte på det!

    By Blogger Kommissarie Akut, at 1:42 fm  

  • 50 kronor är det som gäller. Du kan skicka dom till mig så "vidarebefordrar" jag dom till Linda.

    Hon är väl "chef" över internet helt enkelt. Vem skulle annars vilja ha henne som chef? Fadde? Nä.

    Btw... om det är någonstans en 80-årig prostituerad säljer så är det väl i öknen...

    By Blogger Akut Insikt, at 8:34 fm  

  • Den genomsnittliga kvinnans hjärna väger 1275 gram (f.ö. 100 gram mindre än mannens).

    Någon som sätter emot en tusenlapp på att Lindas bröst väger mer än så, och dessutom har lägre densitet?

    By Anonymous Anonym, at 1:05 em  

  • De väger nog mer per stycke än hjärnan liksom.

    På tal om att satsa pengar så satt en kompis 10 kr på att "snake on a plane" skulle bli oscarsnominerad. 1000 ggr pengarna gav det.

    By Blogger Akut Insikt, at 5:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home