Akut Insikt

onsdag, juli 12, 2006

Tråkiga listor.

1) Vad är klockan? 09:15
2) Ditt namn som det står på födelseattesten: Karl Fredrik (+ tilltalsnamnet)
3) Smeknamn: Har aldrig haft något, mitt tilltalsnamn är innihelvitta ovanligt.
4) Piercings: Naj naj.
5) Ögonfärg: Typ blå.
6) Födelseplats: Visby.
7) Favoritmat: All mat nästan. Förutom inälvsmat och blodmat.
8) Ditt lyckligaste minne? Svårt... Men när jag sprang i mål på maran var jag jääävligt lycklig.
9) Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Har jag säkert gjort. Har inte alla det?
10) Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Älskar alla så mycket att jag gråter konstant.
11) Varit med i en bilolycka? Det beror ju på vad man menar med olycka. Men jag har kvaddat en bil. J-dog var med i bilen btw.
12) Krutonger eller baconbitar? Bacon.
13) Favoritdag på veckan: Söndagar är bra. Riktiga lökardagar då man inte förväntas göra ett skvatt.
14) Favoritrestaurang: En liten fin restaurace i Vysherad i Prag.
15) Favoritblomma: Blommor?? De som lyckas överleva mig är mina favoriter.
16) Favoritsport? Innebandy, om det skall utövas alltså.
17) Favoritglass: Är en glassgris så jag kan omöjligt säga en glass som är favoriten.
18) Vilken färg har din sovrumstapet? Kaffelatte? Typ. Heter det väl...
19) Hur många gånger kuggades du på teoriprovet? Noll. Jag kuggas inte på prov.
20) Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? Peter Holmström.
21) Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? Vilken som helst. ICA, Pressbyrån, Fast Thai... vart som helst.
22) Vad gör du oftast när du är uttråkad? Löptränar.
23) När går du och lägger dig? I veckorna mellan 00:30 och 1:30, på helgerna när jag inte längre pallar vara vaken längre.
25) Vem av dem du skickat denna taggning till kommer inte att svara? Skickar bara till Cree och hon svarar.
26) Senaste TV-program? Sista 10 minuterna av Dr. Phil.
27) Senaste person du gick ut och åt middag med? En flicka.
28) Vad lyssnar du på just nu? Radio.
29) Vilken är din favoritfärg? Blått.
30) Sjö, hav eller flod? Hav.
31) Hur många tatueringar har du? Noll.
32) Klockslaget när du blev färdig med denna lista? 09:24
33) Har du någon gång kört slut på bensinen? Ja, och det är synnerligen störande.
34) Katter eller hundar? Hundar. Katter är det dålig pli på.

Och Cree, du svarar.

5 Comments:

  • 700 LITER? det verkar galet. jag är rätt långsmal. var får det plats?

    By Blogger Chris, at 10:33 fm  

  • om man har två dl är det kört. då har inte jag dem längre kan jag säga, ekar i venerna.

    jag tror på fem liter, för det har jag läst. det man har läst är alltid sant.

    By Blogger Chris, at 10:47 fm  

  • fan ta dig, men ok. snart.

    By Anonymous Anonym, at 4:24 em  

  • Var inte så pjoskig nu...

    Du som klagar över att du sitter och har tråkigt kan ju roa dig med detta!

    By Blogger Akut Insikt, at 9:07 em  

  • det var ju två veckor sen jag hade tråkigt. typ.

    By Anonymous Anonym, at 1:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home