Akut Insikt

tisdag, juli 11, 2006

Ny avatar. [se nedan, och ja, de är mina, men får jag ett bra bud säljer jag dom]

Vad är det första du gör när du kommer hem?
-Öppnar fönstret för att släppa in lite luft och få ner värmen.

Vad är den mest oväntade "saken" i ditt kylskåp?
-Råa rödbetor? Ett halv kilo vit choklad?

Hur ofta tvättar du?
-Så ofta som möjligt, hatar maratontvättar.

Vad har du i din plånbok?
-Två VISA-kort, körkort, ICA-kort, SJ-kort, SL-kort, Tågtidtabell, Klippkort hos frisören och 40 kronor.

Och i fickorna?
-Just nu ingenting, normalt nycklar och snusdosa och eventuellt mobilen.

Jaja.

Ungefärligt fultal i påskas: 90
Ungefärligt fultal i midsomras: 240

Jeez vad saker och ting kan förändras snabbt.
Btw... i morgon är en bra dag.

2 Comments:

  • eh. mitt såndäringa fultal var 420... vet inte om jag ska skratta eller gråta?

    By Anonymous Anonym, at 6:19 em  

  • Man kan väl varken eller. Det är som det är. Oåterkalleligt, dessutom blir det bara värre vad tiden går. Undrar vart det kommer sluta.

    By Blogger Akut Insikt, at 6:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home