Akut Insikt

måndag, juli 17, 2006

Öken

Maratonfylla som känns som den inte riktigt tagit slut ens än. Fredagen med öl och öl och öl och öl och GT och så vidare på Kvarnen gånger två och så Naglo. Lördagen med öl och groggbuffé och Garbos. Från garbos hängde en kvinna med på efterfesten. En kvinna som åldersmässigt kunde ha varit hennes kavaljers morsa. Undrar hur pass besviken hon blev över att få gå hem oknullad... Själv somnade jag vid köksbordet någongång mellan fyra och halv fem.

Hört i lördags:
...sen vid tre stack jag till Patricia, skulle fånga lite mogenpatte på den där scharterbaren eller vad det heter. Jag hade planerat en så rolig grej... alltså att hon typ inte fick röra själva staken liksom, bara kulorna. När hon skulle börja suga skulle jag bara säga "nejnejnej, no stick. Just balls" fan va roligt alltså. Jag skall tamigfan trycka upp en t-shirt med no stick just balls på. Undrar hur fort man blir rik på det... Kanske skulle man liksom tejpat för själva sticken mot magen med silvertejp så de bara kommer åt själva kulorna... fan va roligt alltså.

Inga gränser tar jag vidare en annan dag. Dagen skall bara uthärdas. Sen måste jag träna, städa, diska, tvätta och inget mer.