Akut Insikt

tisdag, juli 18, 2006

Update




















Jag på motionscykel. [som ni kanske ser så är endast min högerhand svettig, det beror på att jag var tvungen att ta upp mobilen med vänsterhanden ur fickan, inte för att jag svettas ojämnt. Tvärtom svettas jag som en gris över hela kroppen]

Liten update från min lista sen sist.

1. Börja med innebandyin igen - Dåligt med det, dessutom är det inte säsong.
2. Träna bort lite underhudsfett - Då 82 kg. Nu 75,4 kg.
3. Spela mer dator - Egentligen inte. Faktiskt inte. Haft mycket annat på gång.
4. Göra bloggen fan så mycket bättre - Icke. Snarare tvärtom. Men lite mer bilder har det ju blivit. Och sen har jag bjudit in J-dog att skriva (har dock inte sett något från honom än)
5. Jobba mer och bättre - Om man med jobba menar ligga med arbetskamrater - Ja. Om man inte menar det - Nej
6. Träffa mina långtbortboende vänner oftare - Definitivt
7. Hälsa på familjen oftare (lite samma sak som punkt 6 eftersom de är långtbortboende) - Jodå, lite. Var ju hemma över midsommar till exempel.
8. Börja spela bridge - Nehej. Känns avlägset. Varför skrev jag det?

Man kan snabbt konstatera att jag nog är en förtappad själ helt enkelt.