Akut Insikt

onsdag, juli 19, 2006

Ny länk till Akut Insikt. Den här gången från Micke på Åsiktstorped [länken finnes till höger]. Jag är väldigt väldigt stolt och glad över att just han länkar till mig. Läs hans blogg ASAP!

Jag har träffat frun idag. Jobbet fick stå ut med att jag var på "sammanträde" ett tag. Det var ju naturligtvis en bra grej. Det dåliga med den grejen är att jag nu får hålla mig till tåls ända till vecka 31. Vecka 31 och 32 tror jag dock skall flyta på relativt lätt eftersom jag då befinner mig på Gotland. Bortsett från de två tre dagar som jag och frun skall umgås då förstås.

Fy fan vad jag jiddrar om detta här alltså. Men vad fan skall jag skriva om när det typ är det enda jag tänker på?

2 Comments:

  • men du, sluta att kalla henne frun...? välle?

    sorry.

    hoppas allt lugnt. hälsa gotland.

    By Blogger Chris, at 8:18 fm  

  • Big deal baby... eller?

    Allt är lugnt. Ju. Tror jag. Ju.

    By Blogger Akut Insikt, at 8:41 fm  

Skicka en kommentar

<< Home