Akut Insikt

tisdag, juli 25, 2006

Tamigtusan ännu sliten efter löppasset igår. För fort och för långt helt enkelt.

Tog en tur till globen idag. Testade sushin där för första gången. jag vill verkligen inte rekommendera den till någon. Inte heller den som finns på gullmarsplan. Skall ni äta sushi söder om slussen föreslår jag ringen (skanstull).

Kollade igenom lite folk som kommenterade min första blogg. I princip samtliga har slutat blogga. Det är bara kommissarien kvar. I ärlighetens namn har jag ganska ofta själv ganska svårt att hitta på något att skriva om. Det är av den anledningen ni får höra mig tjata om vardagsdramatiken med den gifta prinsessan.

Jag förutspår dessutom en ganska trist helg. Typ alla polare har semester och befinner sig på annan ort. Tanken är i alla fall att jag skall hålla mig i Stockholm ända till jag åker till gotland nästa onsdag. Så om det är någon som har nån fin idé eller fantastiskt erbjudande på helgaktivitet så är jag på.

3 Comments:

  • Ey hallå jag kommenterade också och är kvar! Fast på annat ställe.

    By Blogger eline, at 10:46 em  

  • Så sant så sant. Glömde bort dig. Men du har ju varit på gotland.

    vad var det för ursäkt.

    Bara förlåt. Liksom.

    By Blogger Akut Insikt, at 11:14 em  

  • Ja det var en krass ursäkt. Förlåtet dög bättre.

    By Blogger eline, at 10:52 fm  

Skicka en kommentar

<< Home