Akut Insikt

fredag, juli 28, 2006

101. Jag älskar post-it lappar

Om man fick skulle jag gladeligen skrivit min D-uppsats på post-it lappar. De är helt enkelt perfekta. Lagom stora. Finns i allehanda färger. Du kan ha dom i fickan. Dom fastnar på nästan allt. Hon som uppfann post-it lappen vill jag ge ett pris till. Så om du som uppfann dom läser detta kan du höra av dig.

Dessutom vill jag hälsa till Sting (om du läser detta förstås).

Bjöd arbetskamraterna på Ben & Jerrys idag. För att jag skall gå på semester. Vi är lite puttinuttigt vänliga mot varandra och bjuder på fikabröd varje gång någon fyller år eller skall gå på semester. Det "intressanta" är att ingen hade ätit Ben & Jerrys tidigare. Jag upprepar. Ingen. Smakerna som erbjöds var Chunky Monkey (?), banan alltså, och Strawberry blablabla, Jordgubb alltså.

102. Jag har ganska små fötter
103. Jag har dille på att vara effektiv