Akut Insikt

onsdag, augusti 02, 2006

Haha. Titta här är jag trots allt. På 56k-modem. På bärbar från unitedstates med klurigtattfåfram åäö på.

Landat på Gotland efter nivetvad och jagärglad ochsåvidare och och och. Ja jag är glad helt enkelt. Nöjd. Glad. NYKTER!

Skall fortsätta min löpträning i morgon, skall ju klara milen på 40-45 minuter om 17 dagar. (midnattsloppet) Spelade bowling med frun, som visade sig vara en riktig fena på just bowling.

Förresten. Känns att man är på landet när man 10 minuter efter man kommit "hem" sitter/ligger på en halmbal och filosoferar med J-dog tittandes rakt upp i den blåa himlen. Livet är bra gött ibland.

Har du vänt onda ögat mot mig nu Miss Pessi?

2 Comments:

  • Va?? Alltså... VEM är du??
    Bowling??

    Mina ögon är aldrig onda... om jag inte har fått citron eller vitpeppar i dem förstås...

    ;-D

    By Anonymous Anonym, at 9:29 em  

  • Du är "kullad" akut insikt bara så att du vet...du får kolla upp det när du kommer hem sen..

    By Blogger Morelli, at 9:38 fm  

Skicka en kommentar

<< Home