Akut Insikt

fredag, juli 28, 2006

Åtta öl. Två glas vin. Jag känner mig fortfarande rätt OK, som Henke Larsson skulle ha sagt. Jag har skrivit en felstavad kommentar till åsiktstorpeden som jag ångrar. Så till vida att det är felstavat alltså. För dom som kan tyda det så står jag för innehållet. Jag står alltid för innehållet i det jag leverar. Jag ångrar aldrig någonting. Aldrig. Någonsin.

Jag skrev igår att jag inte kommer att skriva någonting förrän den 13:e augusti igen. Det var ju uppenbarligen en lögn. Jag kommer att skriva tills i morgon, sen åker jag till bondeland = inget internet=inga inlägg tills den 13:e. Det är så landet ligget. Puss och kram.

3 Comments:

  • jag har svimmat i en buss på gotland och vaknat i dikesrenen med en same klappandes min panna. gotland är fint.

    och hörrö, jag kommer att sakna dig...som den sanna bloggoholic jag blivit. ha en riktigt schysst semester nu darl.

    By Anonymous Anonym, at 3:50 fm  

  • En same? På gotland? Nej nej. Det måste du ha drömt.

    By Blogger Akut Insikt, at 10:38 fm  

  • nej han bodde där. vafan hette han nu... typ tommy eller johnny eller nåt. han sysslade med hästar. sådetså.

    By Anonymous Anonym, at 12:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home