Akut Insikt

söndag, juli 30, 2006

Tvi vale. J-dogs flickväns kusins pojkvän från Kanada tog med mig ut på en löptur. Det visade sig att han fanimig var halvproffs. Efter 12 kilometer var jag redo för kyrkogården. Jag stillade mig med två snabba glas vin, satte mig på tåget till västerås och känner mig nu allmänt förstörd.

De goda nyheterna är att jag från och med 24.00 inatt har semester. De inledande två och ett halva dygnen skall jag dessutom spendera med frun vilket är bättre än allting.

De "dåliga" nyheterna är att det inte blir något skrivet på den här internetadressen på runda två veckor. Plixx glöm inte bort mig.

6 Comments:

  • will not :-) kram pårej

    By Anonymous Anonym, at 12:31 fm  

  • Du har skrivit i de senaste TUSEN inläggen att du ska vara borta på semester, jag tror nog att vi fattat det nu. ;) Tjatolle.

    By Blogger eline, at 12:34 fm  

  • Jävla tur att min fru sitter i soffan lite längre bort... annars hade jag blivit fundersam :)

    By Blogger deeped, at 10:03 em  

  • Vadå ... Glöm inte bort mig?? Vem är du?
    Borde jag veta vem du är... ?

    Vad tusan gör jag på denna sida??

    Vad är semester??

    ????????

    ;-D

    By Anonymous Anonym, at 2:59 em  

  • Cree, Tack, dig kan man lita på!

    Eline, Oförskämdheter kan du spara till din sida. Jag förbehåller mig rätten att använda mig av sådana här, smil.

    Depp.o, Jojominsann, du är en lyckligt lottad man. Var inte för säker bara för att jag inte är skyldig i detta fallet.

    Miss, Vad du gör här får du svara på själv och vem jag är är fritt fram att ta reda på. Enkelt. Lättbegripligt.

    Vad semester är vet jag dock inte. Men jag tror det har något med rymden att göra. På nåt vis.

    By Blogger Akut Insikt, at 11:14 em  

  • Haha, skitsnack. Jag talade bara sanning! Jag kan inte rå för att du är tjatig.

    By Blogger eline, at 9:36 fm  

Skicka en kommentar

<< Home