Akut Insikt

tisdag, augusti 15, 2006

Blytungt, som anmärkte i kommentaren att det nog var en engångföreteelse är idag nominerad till dumstruten.

Jag avfärdade naturligtvis detta. Sven Nylandergossen har minsann knarkat på flera gånger. Det kan ju indirekt bevisas genom flera artiklar sedan mitt inlägg. Han vägrade göra ett sådant där hårtest, som skulle visa negativt om han endast hade knarkat kvällen innan, men visat positivt om han knarkat förut. Varför skulle han vägra en sådan sak? Hans enda, jag repeterar enda, chans till någon som helst upprättelse. Icke. Varför? Det är så uppenbart att jag inte ens slutför resonemanget.

Ordföranden för Ren idrott säger att det är en tragedi för Sven personligen. MY ASS att det är. Vaddå tragedi? Tragedi så till vida att han åkte fast eller vaddå? Knarka på du bara, så länge du inte åker fast kan du få representera Ren Idrott hur mycket du vill. Jävla idiot. Det är ingen tragedi. Sven har valt att knarka. Det kan knappast varit en hemlighet för honom att han även jobbar för Ren Idrott. Tvestjärten Rune klarar för fan räkna ut att det är oförenligt. Det är naturligtvis tragist för Ren Idrott som fått ha med Sven att göra, men för Sven är det ingen tragedi.

Och jävlar om han skall gråta ut i pressen nu också... Att han skall bli någon sorts offer. Då spyr jag.

Sjöberg däremot. Som rockstar-wannabe tillhör kokain, brudar, sena fester och allmänt fördjävligt beteende. Han kommer glida ur detta som han alltid gjort.

Du kan andas ut Blytungt. Dumstruten går även idag till Sven Nylander.

3 Comments:

  • Koka är aldrig en engångsföreteelse.
    Själv tycker jag det mest är lite nattståndet hela upprördhetsgrejen.

    By Blogger deeped, at 1:58 em  

  • What?

    By Blogger Akut Insikt, at 3:43 em  

  • E Tu Sven?

    Damnit!

    By Anonymous Anonym, at 4:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home