Akut Insikt

onsdag, mars 28, 2007

505

Jag blir så jävla sur när jag inte kan hitta den artikel som jag tänker referera till i mina inlägg. Det gör ju att jag eventuellt ljuger.

I alla fall läste jag en "SL slår sig för bröstet"-artikel i en av gratistidningarna nyligen där de plussade sig själv för att deras sätt att få tag i plankare hade gett resultat i form av att färre plankade.

I sig är det väl bra. Har ingen tänkt tanken att det kan ha att göra med att de änkt priset på en enkel i tunnelbanan? Jag menar... för de som åker över några zoner är priset en bråkdel av vad det brukade vara. Ett tips till SL: sänk priset till noll kronor så kan ni stoltsera med noll plankare!

Jag mår på riktigt dåligt av att bevittna Sverige spela fotboll. Inter. Arsenal. Roma. Rennes. Heerenveen. Lyon. Aston Villa. Möter typ big star Healy från Leeds. Leeds är inte vad leed har varit om man säger så.

Fy fan vad jag mår dåligt. Godkänt får: Elmander och Daniel Andersson. Kuksugarbetyg får: Ljungberg, Zlatan (jag älskar dig ändå, alltid)... ni andra... nä fy fan.

2-1 och Mellberg "bryter" näsan... gå inte ner med D Andersson som back och skicka in en offensiv (rosenberg?) spelare... nej nej.

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home