Akut Insikt

fredag, oktober 06, 2006

Perfekta ben.

Visst. Men där är väl liiite mer än bara längden som avgör om benen är perfekta eller inte. Nu kanske jag är petig, men så tycker i alla fall jag. Så fram med måttbandet. Brudar, era ben skall vara 1.4 i förhållande till överkroppen. Gubbs, lika samma överkropp och ben.

Hur det ligger till med armar, näsa, öron, ögon står det dock inget om men Nicole Kidman ligger nog rätt bra till på alla de där punkterna.

Nu ringer det... måste sluta...

5 Comments:

  • 1.4!! ha ha ha, akut insikt nu snackar du taxben, fram med måttbandet själv!

    By Blogger Morelli, at 2:01 em  

  • Ja... om överkroppen är 1.0 skall benen vara 1.4 ju. alltså... benen skall utgöra 58,3% av din totala längd... om det skall vara perfekt.

    By Blogger Akut Insikt, at 4:48 em  

  • Oj, då har Nicole skrevet rätt nära ansiktet m.a.o :-)
    jenny (49%)

    By Blogger Morelli, at 2:33 em  

  • Var ju bara tvungen att provmäta när jag fick fram att jag hade typ 0.7. Alltså ett riktigt missfoster!
    Som vanligt har journalisten inte kollat fakta. På den bilden har Nicole kvoten 1.0 om man räknar som de skrivit (och då mäter jag de långa benet, de blir ju lite olika långa när man rör sig...). På en bild av Lindsy Lohan där hon ser ut att bestå av legs only har hon 0.87.
    Högklassig journalistik som vanligt i kvällspressen, men alla vi dödliga kan slappna av ;-)!

    By Blogger Karin, at 11:50 fm  

  • Ni kanske mäter på olika sätt... måste nästan vara så...

    By Blogger Akut Insikt, at 11:54 fm  

Skicka en kommentar

<< Home