Akut Insikt

onsdag, september 27, 2006

Har jag dåligt samvete då för att jag inte skrivit här? Njae. Fy fan vad jag stör mig på aatt mitt nya skrivbord är lägre än det jag hade förut. Trött är jag också. Av anledningar vi inte behöver gå in på så haar jag sovit ganska mycket mindre de senaste veckorna. Var det verkligen DET som blev resultatet av regimskiftet? Jag fattar noll.

Vad annat har hänt i världen då värt att kommentera? Nadine 19 år köpte en ny mobil och förinstallerat fanns en videosnutt av en man som knullar en åsna. Till österländsk musik. jag kanske är ensam i världen om att tycka det är ett otroligt roligt skämt. Inte själva åsneknullningen då, det är nog varken kul eller skönt, men han (ja, det är en han) som lagt in det har definitivt en känsla för humor.

2 Comments:

  • Jag tyckte det var ofantligt roligt också. Fast det var väl ingen nyhet heller :)

    By Blogger deeped, at 8:51 em  

  • Haha! Jag tyckte också det var skoj. Jag tycker de kunde ta med hästar också, det är ju lite så där tjejaktigt!

    By Blogger Kommissarie Akut, at 2:16 fm  

Skicka en kommentar

<< Home