Akut Insikt

fredag, september 22, 2006

Sur och kinkig idag. Vilket är en absolut ovanlighet. Jag vet också att efter 35 minuters sömn på tåget kommer jag stiga av i en ny stad som en ny människa. Köpa några folköl och vara speleman hela kvällen och natten.

Men ändå. Jag stör mig på att ingen talat om för mig att Leif GW Persson är åter i "Efterlyst". Jag stör mig på att jag klandras för att motarbeta delar av det jag själv jobbat fram på grund av att jag sitter på två stolar när jag vid tillfället befann mig på den andra stolen. Jag stör mig på att vara åter på ruta ett. Jag stör mig över att jag tvingat mig själv avveckla frun. Jag stör mig över att om jag inte avvecklat frun hade jag kommit ut på andra sidan ännu mer störd (i dubbel bemärkelse). Jag stör mig över att exet ringer och vill pracka på mig "vår" hund i helgen.

Egentligen vill jag bara gå ut och dricka öl på billigt hak.

1 Comments:

  • Jadu.... det känns lite som att du stör dig, just nu?!?!
    *ler*
    Kanske upprepar du dig också?? (Inlägget 2 ggr??)
    Eller.. så vill du bara poängtera att du stör dig just nu?!

    Iallafall.... ta med hunden någonstans... Det finns många, trevliga ölhak här!!!
    ;-D

    Skål!

    By Anonymous Anonym, at 3:36 fm  

Skicka en kommentar

<< Home