Akut Insikt

måndag, oktober 02, 2006

Förr tyckte jag det var roligt att skruva ihop ikeamöbler. Eller för den delen skruva ihop eller sönder vad som helst. Just nu kan jag inte komma på en enda grej jag inte hellre gör.

Okej. Jag skriver inte lika ofta som förut. Och totalt intetsägande inlägg dessutom. Men är ni så jävla dumma att ni kommer hit får ni skylla er själva.

Ikeamöblernas vara är en direkt konsekvens av att exxet nu äntligen hämtat de sista grejjerna från vårt s.k. f.d hem. Hämtat det som tydligen var hennes då. Det allra mesta var mitt av det "vi" ägde, men ändå stör jag mig över att någon kommer hit och "stjäl" mitt möblemang. Det verkar dock som jag får behålla en väldigt fin tavla som utan någon som helst tvekan är hennes. Å andra sidan har hon min digitalkamera á 2,500 spänn.

Jag har på allvar funderat på om man inte skulle kunna skita i att sova helt och hållet. det vore så jääävla bra. Istället för (om vi leker med tanken att man sover 8 timmar) att vara ledig 33% av dygnet (jobb 33% och sömn 33%) så skulle man ju vara ledig 67%!!! Svårt att inte överväga.

Dessutom hjälper söta madam till rätt bra med det projektet.

2 Comments:

  • Men du.... du vet väl det förskräckliga....?
    *lutar mig närmre och viskar....*

    - Om man blåstirrar in i Camen och ropar "Söta madam, Söta madam, Söta madam" 3 gånger, så krullar ens näshår ihop sig, man får två extra rynkor vid varje öga, alla ens möbler blir till icke-hopskruvade Ikea-lådor .... och dessutom så dör 5 hjärnceller varje gång du upprepar proceduren...!!!!

    Sant!!!

    Testa... om du vågar...?! ;-D
    Mo haha ha ha ha ha!!

    By Anonymous Anonym, at 2:08 em  

  • Ooj vilken tur att jag inte testat det då... det var ju ganska kraftiga biverkningar ju. Fem hjärnceller kan jag i och för sig avvara... men rynkor och krulliga näshår? Nja.

    Skall fundera på om jag vågar...

    By Blogger Akut Insikt, at 3:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home