Akut Insikt

torsdag, september 28, 2006

Gevalia - Nä

Totalt antal timmars sömn sedan i söndags: 12,5.
Trötthetsfaktor: inte alls farligt

Det skall dock erkännas att jag fasade lite över att jag inte skulle hinna klart med det jag åtagit mig att göra den här veckan på jobbet med tanke på att måndagen gick bort på grund av flytten på jobbet. Sedan föll det sig även på det viset att jag fick oväntat besök (och ingen Gevalia hade jag hemma...) vilket inte innebar att jag fick större arbetslust. Tvärtom. Är det inte summan av lusterna som är konstant... eller hur var det. Är jag för implicit nu?

Nåväl. Jag har ungefär nu insett att jag faktiskt kommer hinna klart med mitt utan att behöva sitta tills spöken jagar ut mig på fredag.

Det kanske kan vara skönt att veta att det går alldeles utmärkt att ha mycket trevliga oväntade besök utan Gevalia. -Noterat under livsviktig kunskap-

4 Comments:

  • Alltså... ville bara tillägga...

    Eftersom jag är en liiiten källa av onödig kunskap myself.... så VET jag utav erfarenhet att Zoegas Skånerost också fungerar alldeles UTMÄRKT vid oväntade besök... 'ler*

    Kanske något att tänka på... om det inte skulle bli så himla trevligt en annan gång?!!
    *vinkevink*
    ;-D

    By Anonymous Anonym, at 3:28 em  

  • Skånerost ja... finns gotlandsrost? eller är det nåt bilarna får bara?

    By Blogger Akut Insikt, at 4:10 em  

  • Bilarna får inte rost på Gotland, däremot skulle väl det utmärkta gotlandssnuset kunna betecknas som viss gotlandsrost.

    By Anonymous Anonym, at 1:23 fm  

  • åjo... vi hade en gammal Ford Taunus som var så rostig att vi lade in cement i hålen för att den skulle gå igenom besiktningen.

    By Blogger Akut Insikt, at 1:46 fm  

Skicka en kommentar

<< Home