Akut Insikt

måndag, augusti 21, 2006

Jag har inte skrivit så mycket eftersom det inte hänt så mycket. Akut Åsikt hjälpte mig att få igång Hitman - Blood Money och jag är evigt tacksam för detta. Det är min typ av spel. Smyga smyga runt och lönnmördas.

Fy fasiken. Det kunde gått riktigt illa i lördags. Kom hem efter en blöt kväll på Tivoli (Mariatorget). Hade fått låna en kompis lägenhet som jag skulle sova i. Han var inte hemma. Smart som man är när man rullar in vid fyrasnåret på morgonkvisten skulle jag steka ägg. Sagt och gjort AI steker ägg. Äter ägg och somnar på soffan med kläderna på. Han vaknar sedan till vid tolvsnåret dagen efter för att kunna konstatera att plattan stått på hela natten. rena flaxet att inget brännbart fanns i närheten. Jag hade garanterat icke vaknat av någon brand anyway. Sen hade det ju varit synd på hans fina fina bostadsrätt också förstås. Närstan mer synd på den än för mig. ;o)