Akut Insikt

fredag, maj 19, 2006

Marita Ulvskog kräver att Leijonborg skall be Danielsson om ursäkt. Många namn där... Det är löjligt samtidigt som det är lite fint tycker jag. Löjligt för att Leijonborg knappast skall behöva ursäkta för vad alla andra som råkar vara medlemmar i "hans" parti gör. Fint för att sossarna tycker att allt är frid och fröjd bara Leijonborg ber om ursäkt.

Nu hävdar Danielsson med bestämdhet att han faktiskt var på Rosenbad på annandagen. Jag förstår verkligen varför han har varit tvungen att smussla, ljuga, förvränga den sanningen eftersom den per definition är minst sagt sensationell.

Statssekreteraren var på Rosenbad. Stoppa pressarna! Det är en bra märklig historia detta.

På den här adressen kan ni lyssna på Mihai´s "Tornero" (Romania) som jag tycker skall vinna på lördag. Jag är dock inte lika tvärsäker som jag varit tidigare att den skall vinna... Jag lutar mer och mer åt Ryssland (lyssna i samma länk). Vår egen lilla predikant skall skåla i champagne om hon lyckas få oss direktkvalade till nästa år.
http://www.eurovisiondownloadshop.tv/#