Akut Insikt

onsdag, maj 10, 2006

Kors i krösamoset vad jag är sopig på att gymma. Det märks med önskvärd tydlighet idag.

Eftersom jag skall ut och visa mig bland folk igen så är det hård träning som gäller. Med det menas att jag har tränat enligt följande de senaste dagarna:

Söndag: Löpning (snabbt, maxpuls)
Måndag: Löpning (längre, lägre tempo)
Tisdag: Motionscykel och gym (överkropp)
Idag: innebandy

Allt detta klarar jag utan att ens få lite träningsvärk. Om man bortser från gymmandet. Tilläggs bör dessutom att jag tamigfan inte gymmade länge, ändå känner jag mig som en stenstod i hela torson och armar idag.

Men men, det går väl över. Detta skall bli bra i slutändan.

Moraltest just nu på P3. Lyssna på det någon dag (onsdagar ungefär kl 16,25). Intressanta filosofiska frågor som kända svenskar svarar på.

1 Comments:

  • Låter i mina "ögon" som om du är väldigt duktig o ligger i ändå juh!

    Ledsen jag inte svarat o kommenterat tidigare men har ju (som du kanske möjligtvis sett) inte mått så bra några dagar så jag har inte riktigt orka hälsat på hos mina favoritbloggar så mycket!

    Så nu är jag ute o kollar läget igen!

    Önskar dig en fortsatt kalasfin helg!

    kramen

    By Anonymous Anonym, at 4:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home