Akut Insikt

söndag, maj 07, 2006

Okej. Nu tänkte jag stuka till min manlighet ytterligare (om det nu är möjligt).

Vad pysslar en snubbe i sina bästa år med när han inte har någon dator? Det är just frågan. Jag har, utöver att dricka öl, även lagat mig en massa goda måltider samt bakat bröd. Japp ni läste rätt. Brödbak. Värsta house-mothern.

Men ärligt... finns det nåt som är godare än nybakat hembakat bröd med lite extrasaltat smör på? Jävlar anamma vad det är fint. Utöver det har jag löptränat. Kanske kan marathon bli verklighet igen för min del. Får satsa på 2007 helt enkelt. Om jag lever så länge förstås.

Förresten så har jag fått en dator nu som ni märker. Fick låna ett gammalt härke så jag åtminstone kommer ut på Internet. Muskedundret har 4gb hårddisk, då fattar ni vilket århundrade den kommer ifrån ;o)

7 Comments:

  • 4 Gb! Hjälp. Funkar on-/offknappen ens då? ;)

    By Blogger eline, at 9:59 em  

  • Den funkar så gott man kan begära av en dator från grottfolkens tid.

    Men helt resonlig är det så klart inte.

    By Blogger Akut Insikt, at 9:08 fm  

  • Du bakar OXÅ???

    Suck.. varför finns det ingen gullig man som du i min närhet för?

    By Anonymous Anonym, at 7:28 em  

  • Jadå för tusan. Bakar, lagar mat fixar och donar. Faktum är att jag just bakat mig lite olivbröd just nu som jag alldeles strax skall avnjuta.

    Du får väl flytta hit helt enkelt.

    By Blogger Akut Insikt, at 8:56 em  

  • Flytta dit?... he he... vart då?

    Håller för närvarande hus på en omväg mellan v-ås o huvudstaden.. i alla fall enl bloggkartan.se

    Olivbröd!!! Mummmma!!!
    Sådana bekanta kan man nog inte få för mycket utav? Beema gärna över en limpa/bulle eller två!

    By Anonymous Anonym, at 9:11 fm  

  • Jamen då kan man ju säga att jag är i närheten...

    Beamer bröd asap.

    By Blogger Akut Insikt, at 9:32 fm  

  • he he hi hi... tackar tackar!

    *mumsar*

    Gott!

    "tröstäter lite till"
    Fniss..

    By Anonymous Anonym, at 11:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home