Akut Insikt

lördag, maj 06, 2006

Efter en maratonfest igår med öl på ställen i nämnd ordning, Callisto, La Camera, Callisto, Mose Backe, Tivoli, sitter jag här och är lätt apatisk. Funderar på omjag skall åka till Västerås eller om jag skall stanna i Stockholm.

Talar för Västerås: Inget just nu.

Talar för Stockholm: Inget just nu.

I och för sig finns ju en fungerande dator här (knapprar på J-dogs dator) och det är ju inte det sämsta.

Attiraljer har jag en förmåga att slarva bort/förstöra. Med attiraljer menar jag lösa saker såsom mobiltelefon, vantar, solglasögon, plånbok och så vidare. Igår var inget undantag. Jag vet inte, men är jag den enda som kontrollerar fickorna det första jag gör när jag vaknar efter en blöt kväll?

Plånbok - check
Telly - check
Solglasögon - finns kvar, dock i trasigt skick.
Livet i behåll - check
Hedern i behåll - no comments

Jag måste dock passa på att berömma mig själv för att jag var så försigkommen att jag hade lagt ner några magnecyl i kavalfickan innan jag gick ut igår. De var sannerligen välkomna i "morse".

4 Comments:

  • Heter j-dog måhända Jonas? Har Jonas bott/bor Jonas i Uppsala och tycker att han är skitcool?

    By Blogger eline, at 9:55 em  

  • Nix, han heter inte Jonas. Han har faktiskt bott i Uppsala dock.

    By Blogger Akut Insikt, at 8:00 em  

  • Han kanske är undercover?

    By Blogger eline, at 9:58 em  

  • Haha, nej verkligen inte, jag har känt honom sedan alltid. Och han heter verkligen inte Jonas. inte ens som mellannamn.

    By Blogger Akut Insikt, at 9:09 fm  

Skicka en kommentar

<< Home