Akut Insikt

onsdag, maj 17, 2006

Det är läbbigt med såna som har såna där gråvita vargögon. Jag hade förberett en liten gissningstävling där jag hade klippt ut några sådana personers ögon, men sen sparade jag dom på nåt besynnerligt sätt vilket gjorde att det blev helt galet.

Mn ni kan kolla själva. Följande personer har sådana ögon jag refererar till. Hardy Nilsson, Charlotte Perelli och Peter Forsberg. Brrrr. Spooky.

Precis som varje år hoppas jag verkligen att Rumänien vinner schlagerfinalen. Det har jag hoppats på hur länge som helst nu. I år är det Mihai Träistariu som tävlar med "Tornero". Ladda hem... hrrm, köp den och lyssna så får ni se. Det vore väl fint om nästa års festival kunde förläggas i blodsugarnas hemland.

Kanske kan Finland ställa en bunt vampyrer på scen i sånt fall.