Akut Insikt

måndag, maj 15, 2006

Här har ni min svarta lista. Jag uppmanar er att aldrig läsa något de skrivit eller lyssna på vad de säger.

Jan Majlard (SvD)
Linda Skugge (Expressen)
Liza Marklund (Expressen)
Linda Rosing (Riks-twat)

Twat, från Urbandictionary.com (inte världens mest respekterade uppslagsverk men ändå)

"1) Name for a pregnant female Goldfish
2) Female Genetalia
3) A person of highly annoying capability"

Jag tror att enda anledningen till att ingen från Aftonbladet är med är att jag överhuvudtaget inte läser den.

6 Comments:

  • linda rosing är väl ändå harmlös. dessutom, nr 1, 2 och 3 tillsammans utgör en obehaglig skara kvinnoförakt.

    By Blogger Chris, at 12:02 em  

  • Linda Rosing ÄR harmlös, men det betyder inte att man för den skull skall lyssna på vad hon säger...

    Äh, jag vet inte, jag är bara allergisk mot hela hennes uppenbarelse, därför måste hon vara med på listan.

    Hon skall för övrigt vara med på alla svarta listor tycker jag.

    By Blogger Akut Insikt, at 12:29 em  

  • sätt henne i hennes kontext och hon framstår som någon helt annan. som en produkt vi alla ser till att skapa varenda dag, när vi dömer och hånar och tittar på tv och allt. varenda gång vi konsumerar. vems fel är samhället? vems fel är en samhällsprodukt?

    By Blogger Chris, at 5:31 em  

  • Jag kan inte påstå att jag på något sätt medverkar till att skapa produkten Linda Rosing, och ärligt så har jag svårt att förstå mig på mänskligheten vär vi skapar just Linda Rosing. Eller också så hjälper jag i själva verket till att skapa och marknadsföra den produkt jag helst av allt vill slippa.

    Jag skyller allt på media. Godtagbart?

    By Blogger Akut Insikt, at 11:14 em  

  • na.. men låt gå för den här gången. =)

    By Blogger Chris, at 11:51 em  

  • Tackar och bugar.

    By Blogger Akut Insikt, at 11:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home