Akut Insikt

torsdag, maj 18, 2006

Jag visste från början när jag skrev det där Danielssoninlägget att det skulle dyka upp alla möjligt konstiga ljusskygga rackare via knuff.se. De politiskt intresserade läser alla såna inslag med erigerad herre eller fukt i källaren.

Följande skall känna sig träffade:
Du från Europakommissionens IP-adress i Belgien.
Du från Arbetsmarknadsstyrelsen.

Sen har vi en de som får en lite lägre grad av misstanke som jag inte tänker nämna, men det är förvånansvärt många på institutioner/skolor/universitet som intresserar sig i Danielssons förehavanden.

Jag kunde inte bry mig mindre. För min del kan han få knulla hur många sekreterare han vill eller ha julblot, det är liksom inte det som är problemet utan att han och hela apparaten fullständigt dikeskörde när den som bäst behövdes i december/januari 2004/2005.