Akut Insikt

lördag, januari 28, 2006

Let me dance

Måndag blev lärdag bara sådär.

Kollade på "lets dance" i går. Vet inte om ni sett det, men det går på tv4 och det är en massa "stjärnor" som dansar typ. "stjärnorna" är Arja sajonma, Tone från vädret, Peppe Eng från sporten samt Anna Book... och nån mer som jag inte kände igen.

Föreställ er följande:
Du är chef för tv4.
Du skall starta en ntt "fräscht" dansprogram.
Du gör upp en lista över vilka du vill ha med.
Listan innehåller Arja Sajonma, Tone, Peppe och Anna Book.

Nej... just det.. inte riktigt va. Jag bara undrar hur långt ner på listan de var tvugna att gå för att få medverkande. Jag menar... om jag har de satt upp listn från början hade inte ens någan av dessa varit med. Jaja, men det är ju bara jag.

2 Comments:

  • tog du bort din lista? varför skulle jag då göra en? den är färdig i alla fall

    By Blogger felicia, at 3:44 em  

  • Jag har “utmanat/taggat” dig i min blogg om vanor och ovanor. Skriv om det är OK för dig, hoppa över om du inte vill.

    By Anonymous Anonym, at 7:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home