Akut Insikt

tisdag, januari 24, 2006

Nu skall jag berätta

Nu skall jag tala om för er vilka ni är. Vill du inte veta vem du är så skall du sluta läsa nu.

Vi börjar med hur ni hamnar på den här sidan. Alla fakta här är ungefärliga, så ta dom med en nypa salt. Cirka 12% kommer till mig via nyligen.se, cirka 8% från www.catandblog.blogspot.com och några få från bloggportalen (trots att jag legat ganska högt upp den här veckan). Resten kommer hit genom att söka i en sökmotor på "flipsyde låttext happy birthday".

Därav kan man dra slutsatsen att catandblog har fler besökare än bloggportalen. Det är i och för sig inte så förvånande. Mest skönt att få det svart på vitt. Eller hur!

Om vi utgår från att hälften av er är män så porrsurfar cirka 45-50% av er. (i alla fall om man skall tro kvällstidningarna). Där redovisas att 7 av 10 män porrsurfar. Därför borde ni porrsurfa till 45-50 eftersom sannolikt några av tjejerna även porrsurfar, dessutom utgår jag från att medelåldern hos er är lägre än hos folket i allmänhet vilket borde tala för en högre siffra porrsurfande.

2% av er bara "älskar Oboy".
23% gillar att "pyssla".
14% samlar på använda bullpapper. (jag lovar, jag skall inte röja er)
Er favoriträtt är porterstek.
Ni är generellt sett ganska förlåtande.
0% av er är ett år gamla.
1 av er är "förtjusta i Star Trek" och talar gärna på ett konstigt språk.
Ett fåtal av er har ätit en gryta tillagad på räv.

Jaja, jag kan hålla på hur länge som helst, men det gör jag inte. Vi ses i morgon. Puss puss.

8 Comments:

  • 7 av 10 män, ja men hur många av de andra 4 000000 svenska männen då?

    By Anonymous Anonym, at 11:51 em  

  • Såvitt jag förstår är de "oskyldiga" till detta... eller är det på nåt annat vis... hmmm

    Men bra synpunkt!

    By Blogger Akut Insikt, at 9:15 fm  

  • haha... tack för den statistiken! min morgon blev genast lite lättare att genomlida. och fler besökare än bloggportalen, det är ju inte illa

    By Blogger p., at 10:18 fm  

  • jag vill inte vara den som är den, men... catandblog.blogspot.com ska det vara

    By Anonymous Anonym, at 2:43 em  

  • Klart du skall vara den som är den... jag rättar det ASAP.

    By Blogger Akut Insikt, at 2:51 em  

  • Men. Jag kom från nånannanstans. Minns inte vart? Nån som länka hit var det iaf. EvilNienna.blogspot.com, kanske? Iaf älskar jag oboy, gillar att pyssla, men samlar inte på bullpapper. Jag är inte ett år gammal heller. Du var duktig på det där. :)

    By Blogger Veronika, at 11:05 fm  

  • Porterstek då Veronika??

    ;o)

    By Blogger Akut Insikt, at 11:52 fm  

  • tack för all info, nu ska jag blogga om MINA läsare..fast hur man hamnar på "nyligen" fattar inte jag
    Läsare & Portersteksfantast

    By Blogger Morelli, at 2:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home