Akut Insikt

onsdag, januari 25, 2006

Jag blir galen

I morse såg jag en artikel i Aftonbladet med rubriken "Titta - han kan också handla barnkläder" och nu är den BORTA. Den handlade såklart om att även män kan handla barnkläder.

Alltid när det är sådana artiklar kollar jag alltid direkt vem som skrivit. Gissa om det var en man eller kvinna som skrivit den.

Det första jag tänkte var: Kors i taket, detta måste vara något fel. Inte kan väl vi... nahahahaej icke skulle en man klara av något såååååå komplicerat. Jag förstod direkt att detta var i nationens intresse att få reda på. Snabbt snabbt in med denna världsnyhet i rikstidningen.

Snart står det väl att vi män kan byta blöjor också. Även det är ju helt befängt. Det klarar vi aaaaldrig.

Du idiotbrud på Aftonbladet som skrev detta. Ge dig till känna. Lägg tillbaka artikeln. Skylta med din inskränkthet och din dumhet. För dig kanske detta är något konstigt eftersom du delar ditt liv med bockstensmannen. Show us! Gör ett fån av dig själv. Berätta mera om dina fördomar, Sverige håller andan och väntar.