Akut Insikt

torsdag, januari 12, 2006

I allas intresse

Eftersom alla är så väldigt intresserade av vad Linda Rosing tycker och tänker om saker och ting ringde jag upp henne och bad henne kommentera några av dagens nyheter.

Jag började fråga vad hon tyckte om artikeln "Kinesisk maffia nu i Sverige" (AI=Akut Insikt, LR=Linda Rosing)

AI - Hej Linda, vad tycker du om artikeln "Kinesisk maffia nu i Sverige"?
LR - Såna där maffiagrejjer är inget bra, de borde förbjudas tycker jag. De har förstört mitt liv.
AI - Okej, Den här då... "Per Gessle bjuder på gratislåtar"?
LR - Gratis? Vart då? Hur kan man få tag i dom? Eller... sånt som är gratis är inte bra, det borde förbjudas, att han inte fattar att han förstör mitt och min familjs liv?
AI - Det här kanske är något som intresserar dig extra mycket... "Här kan Natacha knocka sin karriär"
LR - Är det Natacha Peyre du menar... jaha... alltså hon är ju verkligen bara ett billigt våp. Håller på och visar brösten i teve och så. Det är ju inge bra ju. Liksom.
AI - ja, men det här handlar om att hon skall släpppa en singel och i videon boxas hon.
LR - jaha, men nu vill jag inte säga mer om Natacha, hon bara förstör för mig hela tiden. jag tycker mitt liv är förstört nu. kan hon inte bara hålla sig till sitt?
AI - Tack Linda för din hjälp
LR - varför ringer du till mig? Du bara pajjar, hur tror du jag skall kunna leva vidare när du bara ringer hela tiden.
AI - Men det här är ju första gången jag ringer...
LR - Du vet inte hur mitt liv kommer bli på grund av det här, jag tycker du skall respektera mig och låta mig vara... snyft... ALLT är förstört. Tänk på hur Fadde känner sig... Du har förstört våra liv.
AI - Jaja, förlåt då. Och ha en trevlig fortsatt dag. Hej då.

AI kan ju betyda Articifiell Intelligens också.

Tack för mig idag.