Akut Insikt

tisdag, januari 10, 2006

Varför?

Varför tror Aftonbladet att deras läsare är intresserade av vad Linda Rosing anser om allting. ALLTING skall hon få säga sin åsikt om. Generellt sett tycker hon allt är skit och att allt borde stoppas för allt är så orättvist och allt har förstört hennes liv. INGENTING är hennes eget fel.

Det är inte hennes fel att hon knullade i Big Brother så hon betraktas som ett knullvåp. Det är inte hennes fel att hon blev berusad i huset och får skämmas efteråt. Det är definitivt inte hennes fel att hon knarkade kokain på kändisfester.

Efter Mikael Werstersund/lund/borg/eller vad det nu är-historien kläckte hon ur sig "man vill ju inte bli ihågkommen som tjejen som byter pojkvän hela tiden". Nähä? Naja, du jobbar ju rätt hårt för att INTE bli ihågkommen för det lilla dum-jävel.

På tal om Big Brother. Om ni såg den svenk-norska varianten så såg ni Aylar Lie, porrskådisen som skickades in för att flörta med nån svensk snubbe. Hon verkade rätt trevlig om jag får säga så. Tills man sett filmerna hon varit med i. Man liksom diskvalificerar sig själv från allt genom att medverka i sådana usla produktioner. Jag är inte emot porr, men rutten i-en-sliskig-gubbes-knarkarkvart-porr betackar jag mig ifrån. fan va synd på en söt tjej. De skulle tagit Linda istället.

2 Comments:

  • Ja, man kan ju undra om de styrande på dagstidningarna är efterblivna, eftersom de hela tiden skall ha den där människan rantandes på sidorna överallt. Om jag hade vart chefen för en av sveriges största dagstidningar så hade jag nog brytt mig om att ta reda på vad läsarna tycker om att läsa. Då hade jag ganska snabbt insett att den där Linda inte direkt går hem bland folket. Man kanske kunde satsa på lite säkrare kort, lite mer intressant läsning.

    By Blogger Kommissarie Akut, at 5:04 em  

  • Nödslakt... hmmm... kanske kan man övertala nån skumögd veterinär att hon har galna kosjukan...

    By Blogger Akut Insikt, at 8:32 fm  

Skicka en kommentar

<< Home