Akut Insikt

måndag, januari 09, 2006

Elvis lever

I dagarna skulle Elvis Presley fyllt 71 år. Om han levat. Nu är det så att han är död.

Men det finns dom som envist påstår att han i själva evrket lever. Det är ingen hemlighet.

Det jag funderar över är hur länge hade de tänkt påstå att han lever egentligen?

-Ja, idag skulle Elvis fyllt 168 år om han levat. Elvis Lever, Elvis lever.

När lägger man ner en sådan vanföreställning. När bestämmer de sig för att han kanske är död trots allt. Kommer det en dag bara liksom. - Nehepp, idag dog Elvis. han har levat i det dolda nu i 40 år, men idag dog han, det känner jag på mig. Han som var så pigg igår... och nu är han borta. leve Elvis.

4 Comments:

  • Kanske är Elvis Gud? Gud dör väl aldrig...tror jag. Man kanske måste bli religös för att förstå, och det vill jag inte. För mig var Elvis vad Amerika är idag, ett flottit fetto. Visserligen var han redan död då jag växte upp, men bilderna lever ju kvar.

    Om Elvis levt idag så hade han nog vart enormt stor. Han hade helt enkelt vart en så uppsvälld hjätte att det skulle vara en omöjlighet för honom att hålla sig osynlig. Han kanske är ett UFO? Nej, nu slutar jag tror jag...

    By Blogger Kommissarie Akut, at 12:31 em  

  • Mmmm, jo... men om han vore ett fetto, dvs om han fortsatte glufsa som det sägs att han gjorde borde han vara död vid det här laget. Fetton blir ju inte 71. Typ.

    Ehhhrm... just ja. Han inte bara borde vara död. Han ÄR död. Eller är det för jag inte är religiös som jag inte fattar? Att vara död eller inte död, det är frågan.

    By Blogger Akut Insikt, at 12:46 em  

  • vissa fetton blir faktiskt 71 eller ännu äldre... man får aldrig glömma det där med gener, alla mår inte lika dåligt av att vara feta..

    By Blogger felicia, at 5:55 em  

  • Jojo, men inte Elvis-Fettot

    By Blogger Akut Insikt, at 8:34 fm  

Skicka en kommentar

<< Home