Akut Insikt

onsdag, januari 11, 2006

Förstört liv

För en gångs skull har jag gjort lite research för ett inlägg. Lite.

Linda Rosing. ämnet kan behandlas hur många gånger som helst. Haha. Hur som helst gjorde jag en liten sökning för att ta reda på vad som förstört Linda Rosings Liv, enligt henne själv.

Snabbt hittade jag följande:
- Angående kokain: "Det har redan förstört mitt liv så mycket.
- Angående falsk porrfilm : "Ni förstör mitt och mina barns liv!" , "Jag skulle verkligen aldrig medverka i en porrfilm. Och med två män? Nej, usch."
- Angående sex i TV: "Linda Rosing säger att tv-sexet med Micke har förstört hennes liv."

Efter dessa orkade jag inte leta rätt på fler "det-här-har-förstört-mitt-liv-artiklar" Jag är ganska övertygad att om man lägger ner lite tid på det så kan man nog snoka upp ytterligare grejjer som förstört hennes liv.

Hon verkar ha ganska lätt för att utbrista just dom orden. Som ett mantra upprepar hon säkert det för sig själv också, för det verkar väl inövat. Jag menar... upprepar man detta för sig själv tillräckligt många gånger är det inte så konstigt att livet blir förstört.

Menar hon att det har förstört hela hennes liv? Det som varit och det som komma skall eller är det liksom mest förstört just den dagen? Pajjat är det i alla fall.

Rolig detalj: söker du på google på ' "linda rosing" förstör liv' så frågar google "menade du: "linda rosing förstår liv" - Inte riktigt va.

Kollade aldrig hur många träffar man får på linda rosing förstår liv, men rimligtvis borde det vara noll.

2 Comments:

  • Och nu har DU förstört hennes liv! Näää va taski du e! Va inte så negativ, säj HEJ!

    http://hejhej.wordpress.com/about/

    By Anonymous Anonym, at 10:30 em  

  • Det kanske jag har... och jag har för avsikt att förstöra det ytterligare i nästa inlägg.

    By Blogger Akut Insikt, at 8:36 fm  

Skicka en kommentar

<< Home